Kontakt
Datamars Slovakia s.r.o.
Oddział w Polsce
ul. Czereśniowa 98
02-456 Warszawa
woj. Mazowieckie
Tel: +48 22 863 58 64
E-mail: kolczyki@datamars.com
NIP: 107-00-46-597
Oddział w Polsce
ul. Czereśniowa 98
02-456 Warszawa
woj. Mazowieckie
Tel: +48 22 863 58 64
E-mail: kolczyki@datamars.com
NIP: 107-00-46-597
Kontakt telefoniczny:
+48 22 863 58 64
Regulamin
Regulamin sklepu internetowego www.bentley4farm.pl
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep internetowy Datamars Slovakia s.r.o. Oddział w Polsce, działający pod adresem www.bentley4farm.pl, prowadzony jest przez Datamars Slovakia s.r.o. Oddział w Polsce, wpisaną przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem NIP 1070046597.
Słownik:
Sprzedający: Datamars Slovakia s.r.o. Oddział w Polsce, wpisana przez Sąd Rejonowy w Warszawie, XVI Wydział Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem NIP 1070046597, z siedzibą w Warszawie przy ulicy Czereśniowej 98.
Kupujący, Klient: osoba fizyczna, osoba prawna, bądź jednostka organizacyjna nieposiadająca zarazem osobowości prawnej, planująca dokonać Zamówienia oraz posiadająca Konto klientów Sklepie internetowym,
Sklep internetowy: serwis dostępny w sieci Internet, funkcjonujący pod adresem www.bentley4farm.pl, służący do sprzedaży Towarów,
Konto klienta: baza zawierająca wszystkie dane Klienta (w tym dane osobowe, dane spersonalizowane, dane dotyczące płatności oraz historię zamówień) tworzona w chwili jego rejestracji w Sklepie internetowym,
Zamówienie: umowa sprzedaży zawarta pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym na wybrany przez Klienta rodzaj oraz ilość Towarów,
Towar: wszystkie produkty zawarte w Sklepie internetowym, które mogą być przedmiotem zawarcia umowy sprzedaży. - Niniejszy regulamin ma za zadanie przedstawienie Klientowi warunków korzystania ze Sklepu internetowego dostępnego po adresem www.bentley4farm.pl, a także zasad zawierania umów sprzedaży pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym.
- Regulamin powstał w nawiązaniu do ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144 poz. 1204). Każdy Klient rejestrujący się w Sklepie internetowym www.bentley4farm.pl zobowiązany jest do zapoznania się z nim oraz przestrzegania wszystkich zasad zawartych w niniejszym regulaminie.
- Oferta przedstawiona przez www.bentley4farm.pl na stronach Sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
- Sklep internetowy dostarcza Klientom usługi polegające na:
- możliwości składania Zamówień na Towary dostępne w Sklepie Internetowym,
- rozsyłaniu informacji reklamowych na adres e-mail podany przez Klienta podczas procesu rejestracji za pośrednictwem Newsletterów,
- dostarczaniu szczegółowych oraz rzetelnych informacji na temat zawartych w Sklepie internetowym Towarów.
II. ZAKRES I WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO
- Warunkiem korzystania z zasobów Sklepu internetowego, w tym składania Zamówień na Towary, jest akceptacja regulaminu oraz posiadanie aktywnego Konta Klienta na stronie www.bentley4farm.pl.
- Podczas wypełniania formularza rejestracyjnego, Klient zobowiązany jest do podawania prawdziwych oraz aktualnych informacji. W przeciwnym przypadku Sprzedający ma prawo do odmowy realizacji Zamówień tego Klienta oraz blokadę jego konta.
- W celu poszerzenia funkcjonalności Sklepu internetowego oraz w ramach poprawy wygody obsługi Klienta, Sprzedający zastrzega sobie prawo do wprowadzania modyfikacji strony www.bentley4farm.pl. Klient rejestrujący się wyraża zgodę na takie modyfikacje i zobowiązany jest do aktualizowania bądź uzupełniania informacji na własnym Koncie Klienta, jeżeli zaistnieje taka potrzeba.
- Kupujący zakładając Konto Klienta na stronie poświadcza, że nie będzie podejmował żadnych działań wpływających szkodliwie na działanie Sklepu internetowego, w tym między innymi:
- zmieniać treści i materiałów multimedialnych dostępnych produktów oraz innych działów,
- wchodzić w posiadanie prywatnych danych osobowych innych Klientów oraz informacji niejawnych dostępnych jedynie dla Sprzedającego,
- wprowadzać modyfikacji mających jakikolwiek wpływ na strukturę oraz działanie Sklepu internetowego.
- Jeżeli któryś z warunków wymienionych w pkt. 2 oraz pkt. 4 zostanie naruszony, Sprzedający ma prawo do blokady Konta Klienta. Klient ten ma także zakaz ponownej rejestracji w Sklepie internetowym, chyba że Sprzedający wyrazi zgodę na ponowną rejestrację.
III. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
- Firma prowadzi sprzedaż Towarów przez sieć Internet. Pełna lista Towarów, jak i możliwość składania Zamówień dostępna jest za pośrednictwem strony www.bentley4farm.pl.
- Warunkiem składania Zamówień jest posiadanie aktywnego Konta Klienta oraz przedsięwzięcie czynności opisanych w punkcie 4.
- W chwili składania zamówienia przez Klienta na jego adres e-mail przesyłana jest wiadomość z prośbą o potwierdzenie Zamówienia poprzez kliknięcie w specjalny link. Potwierdzenie Zamówienia jest jednocześnie złożeniem oferty zawarcia umowy sprzedaży zamówionych towarów ze Sklepem internetowym.
- Składanie Zamówień odbywa się poprzez dodanie Towaru do koszyka, założenie Konta Klienta w sklepie internetowym (rejestrację), wypełnienie formularza zamówień oraz jego potwierdzenie drogą e-mail:
- Dodanie Towaru do koszyka polega na odwiedzeniu strony z informacją o produkcie znajdującym się w Sklepie internetowym oraz kliknięcie na przycisk "do koszyka".
- W przypadku chęci zamówienia więcej niż jednego Towaru, należy powtórzyć czynność z punktu a.
- W celu wyświetlenia aktualnego stanu koszyka, należy kliknąć na link znajdujący się pod napisem "Koszyk" w lewej części ekranu.
- Aby usunąć dany Towar z koszyka, wystarczy kliknąć ikonę krzyżyka widoczną w ostatniej komórce wiersza z nazwą Towaru.
- Tworzenie Konta Klienta odbywa się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego dostępnego pod adresem: http://bentley4farm.pl/pl/reg
- Klient musi uzupełnić dane dotyczące loginu, adresu e-mail, imienia, nazwiska oraz podać hasło. Wszystkie wymagane pola oznaczone są gwiazdką.
- W celach weryfikacyjnych, należy przepisać kod widoczny na obrazku, co zapobiega rejestrowaniu się botów oraz innych aplikacji spamujących.
- Akceptacja regulaminu jest niezbędna do zakończenia procesu rejestracji.
- Wypełnienie formularza zamówień odbywa się w trzech krokach:
- w pierwszym kroku, następuje określenie ilości produktów znajdujących się w koszyku oraz wybranie z listy preferowanej formy dostawy Towaru,
- w kroku drugim Klient musi podać dane adresowe, na jakie ma zostać wysłane Zamówienie. Wszystkie niezbędne do wypełnienia pola zostały oznaczone gwiazdką. Istnieje także możliwość otrzymania faktury poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola. W tym przypadku należy podać nazwę firmy, jej Numer Identyfikacji Podatkowej (NIP) oraz dane adresowe, jeżeli różnią się one od tych podanych wcześniej. W celu realizacji zamówienia niezbędne jest wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, a także ponowna akceptacja regulaminu.
- trzeci krok stanowi potwierdzenie złożonego Zamówienia. Na podany podczas rejestracji w Sklepie internetowym adres e-mail Klienta zostanie wysłana prośba o potwierdzenie zamówienia. Wiadomość ta będzie zawierać unikatowy link, po kliknięciu którego polecenie realizacji zamówienia zostanie zatwierdzone. Więcej informacji dotyczących powyższego tematu opisano w punkcie 3.
- Dodanie Towaru do koszyka polega na odwiedzeniu strony z informacją o produkcie znajdującym się w Sklepie internetowym oraz kliknięcie na przycisk "do koszyka".
- Nawiązanie umowy na odległość zostaje zatwierdzona poprzez potwierdzenie zamówienia w przesłanej przez Sklep internetowy wiadomości e-mail.
- Dział sprzedaży internetowej oraz obsługa Klienta pracuje w dzień roboczy w godzinach 8:00 - 16:00. Jeżeli zamówienie zostało złożone po godzinie 16:00 lub w dni świąteczne, jego rozpatrzenie nastąpi następnego dnia roboczego.
- Na czas realizacji Zamówienia składa się czas kompletowania zamówienia oraz czas dostawy przesyłki.
- Zamówień Towarów na stronie www.bentley4farm.pl można dokonywać w każdy dzień tygodnia przez 24 godziny.
- Czas kompletowania Zamówienia trwa do 3 dni roboczych w przypadku większości produktów dostępnych na stronach Sklepu internetowego.
- Czas kompletowania zamówienia na Towary dostępne w dziale "Identyfikacja zwierząt" trwa do 5 dni roboczych.
- Czas potrzebny na dostawę przesyłki jest zależny od sposobu jej dostarczenia i został opisany w rozdziale "Płatności, odbiór/dostawa przesyłki" w punkcie 9.
- Czas realizacji Zamówienia jest także zależny od dostępności Towaru w magazynie.
- W przypadku tymczasowego braku dostępności Towarów objętych Zamówieniem, Kupujący jest informowany drogą elektroniczną (e-mail) o przybliżonym terminie dostawy tego Towaru, a także o przewidywanym terminie realizacji.
- W przypadku braku możliwości zrealizowania Zamówienia w wyniku niedostępności Towaru w magazynie lub u dostawcy, Sprzedający zobowiązuje się poinformować o tym fakcie Klienta w terminie 30 dni od daty złożenia Zamówienia, a także zwrócić wpłacone pieniądze. Informacja ta zostanie przesłana na adres e-mail podany podczas rejestracji.
- Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany ceny Towaru niedostępnego w chwili złożenia Zamówienia z przyczyn niezależnych od sklepu tj. w przypadku zmiany cen przez dostawcę. W takiej sytuacji Klient otrzymuje możliwość podjęcia decyzji o podtrzymaniu lub anulowaniu zamówienia.
- Proces realizacji Zamówienia rozpoczyna się:
- W przypadku przedpłaty, po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym Sprzedającego lub po otrzymaniu potwierdzenia opłacenia transakcji od operatora płatności internetowych.
- W przypadku płatności „za pobraniem”, realizacja zamówienia nastąpi do trzech dni roboczych,
- W przypadku odbioru osobistego Zamówienia, jego realizacja nastąpi do trzech dni roboczych. Klient zostanie poinformowany na adres e-mail o możliwości odbioru Towaru.
- Wszystkie zamówienia, które nie zostaną opłacone w ciągu 10 dni od dnia ich złożenia są automatycznie odrzucane (nie będą realizowane).
IV. DOKONYWANIE ZMIAN W ZAMÓWIENIACH
- Klient może dokonywać zmian w Zamówieniu, a także je anulować do momentu przekazania zamówienia do wysyłki. (Na adres e-mail zostanie przesłana informacja o zmianie statusu Zamówienia na "WYSŁANE"). Zmiany w Zamówieniu można wprowadzać poprzez kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta pod numer (+48) 22 863 58 64 lub przesyłając informację na adres e-mail: kolczyki@datamars.com podając w treści wiadomości numer Zamówienia oraz imię i nazwisko Klienta.
- Zmiany w Zamówieniu zostaną dokonane po weryfikacji konta Klienta - numerze Zamówienia, adresie e-mail, imieniu oraz nazwisku.
V. PŁATNOŚCI, ODBIÓR/DOSTAWA PRZESYŁKI
- Towary zamieszczonych w Sklepie internetowym posiadają ceny, które są podane w polskiej walucie oraz zawierają podatek VAT. W ceny te nie są wliczane koszty dotyczące wysyłki Towaru.
- Ceny Towarów, przy których nie została podana stosowana informacja o kosztach, ustalane są indywidualnie z każdym klientem poprzez kontakt telefoniczny na numer (+48) 22 863 58 64.
- Ceny widniejące przy każdym Towarze zobowiązują Klienta do zapłaty w chwili otrzymania potwierdzenia przyjęcia Zamówienia, chyba że została wybrana inna forma płatności.
- Koszty przesyłki zawsze pokrywane są przez Klienta.
- Kupujący otrzymuje trzy możliwości uiszczenia płatności za zamówione Towary:
- Płatność przy odbiorze. Gotówką, płacąc osobie, której Sprzedający zlecił dostawę zamówionego przez Klienta Towaru.
- Płatność przelewem bankowym poprzez wykorzystanie platformy PayU do szybkich płatności internetowych.
- Płatność przelewem bankowym (przedpłata) na rachunek Sprzedającego:
- ---
- W przypadku skorzystania z przedpłaty opisanej w punkcie b i c, płatności należy dokonać do 10 dni od momentu złożenia Zamówienia. Datamars Slovakia s.r.o. Oddział w Polsce zastrzega sobie prawo do anulowania Zamówienia złożonego przez Kupującego jeżeli nie zostanie ono opłacone w ciągu 10 dni od daty jego złożenia.
- Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Dostawa Towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w Zamówieniu sposób:
- Paczką pocztową do 30 kg (przedpłata)
- Paczką pocztową do 30 kg za pobraniem
- Paczką kurierską DPD (przedpłata)
- Paczką kurierską DPD za pobraniem
- Odbiór osobisty
- Kupujący składający Zamówienie płatne przy odbiorze, zobowiązuje się do opłacenia i odbioru zamówionego Towaru. Nie odebranie przesyłki płatnej przy odbiorze przez Kupującego traktowane jest jako zwłoka w odbiorze Towaru (Art. 551 § 1 Kodeksu Cywilnego). Jeżeli Kupujący dopuścił się zwłoki z odebraniem Towaru, Sprzedający może oddać Towar na przechowanie na koszt i odpowiedzialność Kupującego. Koszty przechowania pokrywa Kupujący. Cena jednej doby przechowania nieodebranego Towaru z powodu zwłoki Kupującego wynosi 5zł. W przypadku, gdy Kupujący nie odbierze zamówionego produktu w ciągu 60 dni od daty realizacji Zamówienia, Sprzedający ma prawo odstąpić od umowy kupna-sprzedaży. W przypadku odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży z powodu nieodebrania zamówionego Towaru przez Kupującego, zostaje on obarczony wyłącznie kosztami przechowywania w/w towarów.
- Wszystkie informacje na temat kosztów dostawy zostaną przedstawione Kupującemu w trakcie składania Zamówienia. Koszty z tym związane są zależne od wybranego sposobu dostawy. Wszystkie ceny podane są w kwotach brutto.
- Paczka pocztowa
- Paczka kurierska DPD
- W przypadku osobistego odbioru zamówionego Towaru, Klient nie ponosi kosztów dostawy.
- Czas dostawy przesyłki jest zależny od sposobu odbioru oraz dostawcy określonego przez Kupującego:
- Przewidywany czas dostarczenia paczki pocztowej wynosi ok. 3 dni,
- Przewidywany czas dostarczenia paczki kurierskiej wynosi ok. 2 dni.
Datamars Slovakia s.r.o. Oddział w Polsce Polska Sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku niedostarczenia Towaru w określonym wyżej terminie, (np. przestój w produkcji, utrata zysku lub inne straty) wynikające z przyczyn niezależnych od nas.
- Do każdego Zamówienia wystawiona zostaje faktura VAT lub paragon. Faktura VAT wystawiana jest na życzenie klienta w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Kupującego Towary są skompletowane i gotowe do wysyłki. Oryginał faktury VAT jest dołączany do paczki i wysyłany wraz z zamówionym Towarem.
- Wszystkie organizowane w Sklepie internetowym promocje nie podlegają łączeniu, chyba, że regulamin promocji na to zezwala.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do organizowania, zmieniania oraz odwoływania akcji promocyjnych. Zmiany cen nie dotyczą Zamówień złożonych przed rozpoczęciem akcji promocyjnych czy wyprzedaży.
- Ceny Towarów dostępnych w Sklepie internetowym obowiązują jedynie do składania Zamówień droga Internetową i mogą różnić się od cen produktów sprzedawanych bezpośrednio przez biuro Datamars Slovakia s.r.o. Oddział w Polsce Polska Sp. z o.o.
VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz. U.2014.827), Klientowi przysługuje prawo zwrotu zamówionego Towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od chwili otrzymania przesyłki od przewoźnika.
- Klient korzystający z powyższego uprawnienia powinien przesłać specjalne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży wraz z całym zakupionym Towarem oraz dokumentacją umowy (faktura VAT, paragon) na adres: Datamars Slovakia s.r.o. Oddział w Polsce Polska Sp. z o.o., ul Czereśniowa, 02-456 Warszawa.
- Odstąpienie od umowy sprzedaży jest uważane za umowę niezawartą. Klient zostaje zwolniony ze wszelkich zobowiązań oraz zwrócone mu zostaną koszty Zamówienia z wyłączeniem kosztów transportu.
- Odstąpienie od umowy sprzedaży może nie zostać uznane przez Sprzedającego w przypadku kiedy okaże się, że zwrócony Towar posiada uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia, inne defekty sporządzone w wyniku użytkowania przez Kupującego lub nie posiada wszystkich elementów stanowiących integralną całość produktu.
- Produkty chemiczne oraz podobne Towary nie podlegają zwrotom! Wszystkie inne Towary powinny być odesłane na adres Sklepu internetowego w stanie niezmienionym.
- Sprzedający dokonuje zwrotu należności przelewem bankowym w terminie 14 dni od chwili otrzymania zwrotu Towaru na podane przez Klienta konto bankowe.
- W przypadku skorzystania z zakupów na raty, zasady dotyczące odstąpienia od umowy zostały zapisane takze w Regulaminie i umowie z firmą "Platforma" Sp. z o.o. (www.PlatformaRatalna.pl).
VII. REKLAMACJE
- Wszystkie Towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta. Szczegóły na temat gwarancji oraz czasu jej trwania można znaleźć na karcie gwarancyjnej dołączonej do Zamówienia.
- W przypadku otrzymania wadliwego lub niezgodnego z umową Towaru, Klient powinien niezwłocznie poinformować o tym Sprzedającego, komunikując się z nim drogą telefoniczną bądź wysyłając e-mail na adres kolczyki@datamars.com. W informacji należy podać numer Zamówienia oraz dane osobowe Klienta w celach weryfikacyjnych. Pełne zastosowanie się do całości powyższej formy składania reklamacji przyczyni się do szybszego rozpatrzenia oraz zatwierdzenia reklamacji.
- Reklamacja powinna zostać zgłoszona w ciągu 7 dni od chwili stwierdzenia niezgodności przesłanego Towaru z umową. Wnioski reklamacyjne muszą zostać wypełnione zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do otrzymanego produktu.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni, a o jej decyzji Klient zostanie poinformowany za pośrednictwem adresu e-mail podanego podczas rejestracji w Sklepie internetowym.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyć Klienta, Towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny.
VIII. DANE OSOBOWE
- Rejestrując się w Sklepie internetowym www.bentley4farm.pl, Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych, w celu realizacji dokonywanych przez Klienta zamówień.
- Zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883.) wszystkie dane osobowe podawane przez Klientów są chronione i niedostępne dla osób trzecich.
- Klienci mają prawo do wglądu, zmieniania oraz domagania się o usunięcie danych osobowych z bazy Klientów strony www.bentley4farm.pl.
- Sklep internetowy w celu dostarczenia Towaru do Klienta powierza przetwarzanie danych osobowych jednej z poniższych spółek (w zależności od wyboru dokonywanego przez Klienta opisanego w rozdziale "Płatności, odbiór/dostawa przesyłki" w punkcie 6:
- Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie o numerze w Krajowym Rejestrze Sądowym KRS 0000334972; ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa,
- DPD Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie o numerze w Krajowym Rejestrze Sądowym KRS 0000028368; ul. Mineralna 15, Warszawa 02-274
- Zbiór danych osobowych Sklepu internetowego został zarejestrowany w Generalnym Inspektoracie Ochrony Danych Osobowych (GIODO).
IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Niniejszy regulamin został sporządzony w oparciu o obowiązujące prawo RP. W sprawach nieuregulowanych powyższym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o ochronie praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 31 marca 2000 r. Dz.U. nr 22 poz.271).
- Datamars Slovakia s.r.o. Oddział w Polsce zastrzega sobie prawo do wprowadzenia okresowych zmian w niniejszym regulaminie. Klienci składający zamówienie w sklepie zobowiązani są do zapoznania się z aktualnym regulaminem. W przypadku braku akceptacji regulaminu prosimy o nie dokonywanie zakupów w serwisie www.bentley4farm.pl.
- Rozpatrywaniem sporów pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym wynikających z umowy zajmie się sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
- Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za transakcje dokonane przez osoby trzecie, które uzyskały dostęp do danych osobowych Klienta w wyniku braku ostrożności posługiwania się danymi logowania do Sklepu internetowego
- Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.10.2017 r.
- Dla wszystkich Zamówień złożonych w Sklepie internetowym przed dniem wejścia w życie obecnego regulaminu, obowiązuje regulamin o brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia Zamówienia.
- Zasady zawarte w niniejszym regulaminie zostały sporządzone zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.